Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha – Aneta Kaslová
Aneta Kaslová
Bakalářská práce
Marketingová strategie studentské organizace AEGEE-Praha
Marketing strategy of the student organisation AEGEE-Praha
Anotace:
Cílem bakalářské práce je přestavit marketingové aktivity studentské organizace AEGEE-Praha, definovat a analyzovat její konkurenční prostředí a na základě analýzy a dotazníkového šetření navrhnout marketingovou strategii. V teoretické části práce jsou vymezeny pojmy jako marketingová strategie, marketingová komunikace nebo studentská organizace, dále je pak představení organizace a její lokální aktivity …víceAbstract:
The aim of the bachelor's thesis is to introduce the marketing activities of the student organization AEGEE-Praha, to define and analyse its competitive environment and to propose a marketing strategy based on the analysis and questionnaire survey. In the theoretical part are defined terms like marketing strategy, marketing communication or student organization, then further is described the student …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 9. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69622
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Markéta Špičáková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69622
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategie a finanční zdraví podniku v konkurenčním prostředí
Kovanic Kovanic -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga