Komunikační mix konkrétního podniku – Ing. Ivana Kašická
Ing. Ivana Kašická
Diplomová práce
Komunikační mix konkrétního podniku
Communication mix of a company
Anotace:
Predmetom diplomovej práce Komunikačný mix podniku je analýza súčasného stavu komunikačného mixu vybraného podniku a návrh nového. Práca je rozdelená na teoretickú a praktickú časť. Teoretická časť pojednáva o význame marketingovej komunikácie, popisuje a porovnáva jednotlivé nástroje komunikačného mixu. Úvod praktickej časti popisuje vybranú spoločnosť. Hlavná časť analyzuje a hodnotí súčasné nástroje …víceAbstract:
The goal of the submitted thesis Communication mix of company is the analysis present communication mix of selected company and proposal of the new mix. The thesis is separated on theoretical and practical part. Theoretical part concerns importance of marketing communication, description and theoretical comparison of particular tools of communication mix. Practical part continues on theoretical part …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/pxamt/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
- Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podnikové hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Účinná komunikácia finančnej inštitúcie s verejnosťou
Silvia Smolárová -
Analýza krizové komunikace při mimořádné události výbuchu ve VOP Nováky, a. s.
Miloš JAROŠČIAK -
Fashion marketing na internetu - soubor kazuistik a jejich obsahové a formální zpracování
Silvia Sleziaková -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Marián Tarcala -
Podpora predaja vo vybranej finančnej inštitúcii
Katarína Mészárosová -
Podpora predaja a spotrebiteľské súťaže
Dana Henčeková -
Video ako marketingový nástroj na podporu predaja v prostredí e-komercie
Michal Jurečko -
Zhodnotenie využívania podpory predaja ako nástroja komunikačnej politiky vo vybranom peňažnom ústave
Lukáš Košírer