Bc. Dominika Kultanová

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia vybranej organizácie

Marketing communication of selected organization
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a possible improvement in the researched area based on the evaluation of the marketing communication of the selected organization. For the bachelor's thesis, secondary data from available sources are used, and primary data is obtained through marketing research. The first part of the bachelor's thesis will be devoted to the theoretical starting points of …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe zhodnotenia marketingovej komunikácie vybranej organizácie navrhnúť možné zlepšenia v skúmanej oblasti. Pre bakalársku prácu sú použité sekundárne dáta z dostupných zdrojov a primárne dáta sú získané marketingovým výskumom. Prvá časť bakalárskej práce sa bude venovať teoretickým východiskám marketingovej komunikácie marketingového mixu s dôrazom na komunikačný …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/thp56/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Zuzana Dolinská

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné