Marketingová komunikácia vybranej organizácie – Bc. Dominika Kultanová
Bc. Dominika Kultanová
Bakalářská práce
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Marketing communication of selected organization
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a possible improvement in the researched area based on the evaluation of the marketing communication of the selected organization. For the bachelor's thesis, secondary data from available sources are used, and primary data is obtained through marketing research. The first part of the bachelor's thesis will be devoted to the theoretical starting points of …víceAbstract:
Cieľom bakalárskej práce je na základe zhodnotenia marketingovej komunikácie vybranej organizácie navrhnúť možné zlepšenia v skúmanej oblasti. Pre bakalársku prácu sú použité sekundárne dáta z dostupných zdrojov a primárne dáta sú získané marketingovým výskumom. Prvá časť bakalárskej práce sa bude venovať teoretickým východiskám marketingovej komunikácie marketingového mixu s dôrazom na komunikačný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/thp56/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. et Ing. Michal Halaška, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Zuzana Dolinská
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová analýza komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie
Martina Schlégerová -
Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi
Michal Matula -
Projekt marketingového komunikačního plánu ve vybrané firmě se zaměřením na sociální sítě
Juliána Kohútová -
Marketingová komunikácia vo franchisingu - výber optimálnej komunikačnej stratégie, resp. mixu
Angelika Škorníková -
Marketingový výskum a návrh komunikačného mixu vybranej banky
Michal Šeffer -
VYUŽITIE HOSPODÁRSKYCH UKAZOVATEĽOV PRI TVORBE MARKETINGOVÉHO MIXU
Patrik Chamaj -
Špecifiká tvorby marketingového mixu vo vybranej poisťovni
Matej Královič -
Marketingová komunikácia vybranej organizácie
Martina Mičianová