Natálie Daková

Bakalářská práce

Analýza spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením

Analysis of Consumer Behaviour in the Online Clothing Stores
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem analýzy spotřebitelského chování na trhu internetových obchodů s oblečením. Cílem této práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají před a během nakupování oblečení skrze internet. Konkrétně se zaměřuje na míru útraty, frekvenci pořizování oděvů na e-shopech, dále jaký sortiment si spotřebitelé objednávají nejčastěji a naopak, který si netroufají pořídit a …více
Abstract:
This bachelor ‘s thesis deals with the topic of consumer behavior in the online clothing stores. The aim of this work was to find out how consumers behave before and during shopping for clothes via the Internet. In particular, it focuses on the level of spending, the frequency of purchasing clothes in e-shops, which assortment consumers order most often and, conversely, which they do not dare to buy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
  • Vedoucí: Ivan Šotkovský
  • Oponent: Jaroslav Urminský

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava

VŠB – Technická univerzita Ostrava

Ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketingová komunikace