Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro – Bc. Michal Skryja
Bc. Michal Skryja
Master's thesis
Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro
Design of an online communication strategy for the new e-shop of ELKOV elektro company
Anotácia:
Cílem této práce je návrh online komunikační strategie pro nově vznikající e-shop společnosti ELKOV elektro. První část se zabývá teoretickému vymezení specifik internetového obchodu a komunikačních nástrojů typických pro online marketing. Znalosti z první části jsou využity v druhé části v rámci uvedených analýz a průzkumů. Ve třetí části jsou dosavadní poznatky využity pro zpracování samotného návrhu …viacAbstract:
The aim of this thesis is to propose an online communication strategy for the newly emerging e-shop of ELKOV elektro company. The first part deals with the theoretical definition of the specifics of internet commerce and communication tools typical for online marketing. Knowledge from the first part is used in the second part within the mentioned analyzes and surveys. In the third part, the findings …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKRYJA, Michal. \textit{Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/39ggih/.
Jak správně citovat práci
Skryja, Michal. Návrh online komunikační strategie nového e-shopu společnosti ELKOV elektro. Zlín, 2024. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková -
Jak pandemie COVID-19 proměnila online marketing rapových umělců v České republice?
Andrej Filous -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketing na sociálních sítích vybraných společností
Lucie Vejsadová -
Influenceři a online marketing na sociálních sítích
Tereza Neubergová -
Online marketing jednosálového kina na sociálních sítích
Pavel Krupař -
Online marketing na sociálních sítích vybrané firmy
Tereza Spremová -
Elektronické obchodování na trhu B2C v České republice
René BÍLEK