Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design – Renata VACOVÁ
Renata VACOVÁ
Bakalářská práce
Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design
Analysis and proposal of corporate design of company REN - design
Anotace:
Tato práce se zabývá firemní identitou. Teoretická část je zaměřena na její popis a definici jejich součástí, jako je taneční sport, taneční kostýmy a firemní design. Praktická část obsahuje analýzu a návrh firemního designu atelieru REN - design. Součástí práce jsou grafické návrhy, určené pro firemní komunikaci a návrhy tvořící firemní design.Abstract:
This work deals with corporate identity. The theoretical part is focused on the description and definition of their components, such as dance sport, dance costumes and corporate design. The practical part contains analysis and design company design studio REN - design. Part of this work is graphic designs, designed for corporate communications and proposals making corporate design.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2014
Zveřejnit od: 12. 12. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jiří Skoumal, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VACOVÁ, Renata. Analýza a návrh firemního designu firmy REN - design. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.12.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 12. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Fakulta tělesné kulturyBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu a trenérství
Práce na příbuzné téma
-
Elektronická komunikace: Jak naučit studenty základy firemní e-mailové komunikace
Kamila Selby -
Firemní komunikace v podniku služeb
Kateřina Dvořáková -
Firemní komunikace v hotelnictví
Zuzana Zátopková -
Sociální síť Facebook jako efektivní nástroj firemní komunikace
Hana Sénášiová -
Interní firemní komunikace ve společnosti Info TV Brno a Jižní Morava
Petr Fridrich -
Marketingová komunikace vybrané firmy; návrh vizuální komunikace
Viktorija Bessenyey -
Firemní kultura a firemní komunikace
Michaela Černá -
Firemní kultura a firemní komunikace
Alexandra Polejová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
16. 12. 2014