Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků – Bc. Martin Singer
Bc. Martin Singer
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků
The influence of corporate social responsibility on consumer behavior of customers
Anotace:
Předmětem diplomové práce je „Vliv společenské odpovědnosti firem na spotřební chování zákazníků ”. Teoretická část se zaměřuje na vymezení a vývoj konceptu CSR s přihlédnutím k vývoji dobročinnosti a filantropie napříč historickými obdobími. Definuje tři sféry CSR a podrobněji je popisuje, stejně tak i aktivity v rámci jednotlivých oblastí CSR. Zvláštní pozornost je věnována stakeholderům, jako základní …víceAbstract:
Subject of the thesis is "Impact of CSR on consumer behavior of customers." The theoretical part is focused on the definition and development of the concept of CSR with regard to the development of charity and philanthropy across historical periods. It defines three spheres of CSR and further describes them, as well as activities within specific areas of CSR. Particular attention is paid to stakeholders …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u1jo0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Stanislava Borejová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić