Mária Danišová
Bachelor's thesis
Marketing a sociálne siete
Marketing a sociální sítě
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá fungováním internetových sociálních sítí a jejich využitím pro marketingové účely. Cílem práce je seznámit čtenáře o současných sociálních sítích a popsat postup zadávání reklamy na těchto stránkách. Autorka v závěrečné části shrnuje nabyté poznatky o marketingu a sociálních sítích a na základě dotazníkového šetření, které se týká sociálních sítí a reklamy na nich, jakož …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the functioning of the Internet social networks and their usage for marketing purpose. The aim of the thesis is to present the current social networking sites and to describe the procedure of creating an advertisement on these sites. At the final section, the author summarizes data collected about marketing and social networks. On the basis of her own research that concerns …moreAbstract:
Táto bakalárska práca sa zaoberá fungovaním internetových sociálnych sietí a ich využitím na marketingové účely. Cieľom práce je oboznámiť čitateľa o súčasných sociálnych sieťach a opísať postup zadávania reklamy na týchto stránkach. Autorka v záverečnej časti zhŕňa nadobudnuté poznatky o marketingu a sociálnych sieťach a na základe dotazníkového šetrenia, ktoré sa týka sociálnych sietí a reklamy na …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35620
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2013
- Supervisor: Markéta Kubálková
- Reader: Ivana Topolová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35620
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
The Comparison of development in usage of Anglicisms in Slovak and Chinese Internet communication on social networks
Ivana Polaková -
Internal communication on Social Networks in international companies: Focus on community learning & development
Zuzana Petrovková -
Sociálne siete a ich využitie v českom hotelierstve
Miroslava Anderová -
Sociálne siete ako efektívna forma marketingovej komunikácie
Rebecca Pániková -
Porovnanie osobnostných charakteristík a životnej spokojnosti medzi aktívnymi a pasívnymi používateľmi sociálnej siete TikTok
Laura Pečnerová -
Methods and sources of media research and application of the media data in media planning process
Elina Andriasova -
Sociální media - nástroj marketingové propagace e-shopu
Tetjana Tonkonoh -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi