Míra regulace v komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku – Bc. Pavla Talášková
Bc. Pavla Talášková
Master's thesis
Míra regulace v komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku
Degree of regulation in communication between a teacher and a child of preschool age
Anotácia:
Diplomová práce je věnována komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku. Teoretická část je zaměřena na vztah pedagoga a dítěte, jejich vzájemné ovlivňování a způsoby komunikace mezi nimi. Poodkrývá také osobnost pedagoga a dítěte předškolního věku. Na teoretický základ navazuje praktická část, jejímž cílem je odhalení míry regulace v komunikaci pedagoga mateřské školy při vzniklé problémové situaci …viacAbstract:
This diploma thesis deals with communication of a teacher and a child of the preschool age. The theoretical part is focused on a relationship between the teacher and the child, their mutual influence and different kind of communication between them. It also uncovers the personality of a teacher and a child of preschool age. The practical part follows after the theoretical one. It´s aim is to reveal …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zverejniť od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Talášková, Pavla. Míra regulace v komunikaci pedagoga s dítětem předškolního věku. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesMaster programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy
Práce na příbuzné téma
-
Podpora autonomie u dětí v batolecím věku: Perspektiva teorie vazby
Eliška Vrožinová -
Autonomie dítěte v náhradní rodinné péči
Jana SVATKOVÁ -
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Vychovatelská osobnost sociálního pedagoga a jeho uplatnění ve výchovném ústavu
Jana Tománková -
Spolupráce asistenta pedagoga a pedagoga v mateřské škole
Petra ŠENKOVÁ -
Sociální pedagog jako vychovatelská osobnost
Tomáš BELICA -
Osobnost sociálního pedagoga Janusze Korczaka v pedagogice a v literatuře
Ivana Plšková -
Sociální pedagog jako vychovatelská osobnost
Tomáš BELICA