Premeny mediálneho obrazu Roberta Fica v denníku SME – Bc. Peter Kálmán
Bc. Peter Kálmán
Diplomová práce
Premeny mediálneho obrazu Roberta Fica v denníku SME
Transformation of Robert Fico's media image in SME newspaper
Abstract:
The thesis is concerned with editorial strategies of Slovak daily newspaper SME in the hottest phases of electioneering in 2006, 2010 and 2016 and it is focused on the Slovak politics personality of Robert Fico. The main aim of our research work was to learn and define editorial methods used in three examined pre-election periods and to characterize media depicting of Robert Fico in the newspaper SME …víceAbstract:
Diplomová práca sa venuje editoriálnym stratégiám denníka SME v horúcej fáze volebných kampaní v rokoch 2006, 2010 a 2016 so zameraním na osobnosť slovenskej politiky Roberta Fica. Hlavným cieľom výskumu bolo zistiť, aké redakčné postupy sa v predvolebnom období uplatňovali, aký bol mediálny obraz Roberta Fica a či v priebehu troch skúmaných období došlo k zmenám v zobrazovaní politika. Teória diplomovej …víceKlíčová slova
mediálny obraz kvantitatívna obsahová analýza politik Robert Fico denník SME parlamentné voľby nastoľovanie agendy spravodajské hodnoty rámcovanie zdroje media picture quantitative content analysis politician newspaper SME parliamentary elections agenda-setting news values framing sources
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 6. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/a39wg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Jaromír Volek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Marína Urbániková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika
Práce na příbuzné téma
-
Pozitívna vs. negatívna politická kampaň: Kvantitatívna obsahová analýza kampaní v slovenských prezidentských voľbách 2014
Beáta MAŠKULÍKOVÁ -
Kuchařská televizní show optikou teorie vkusu Pierra Bourdieu: ratingová a obsahová analýza
Martin Bláha -
Mediální reprezentace prezidentských voleb v USA v roce 2016: komparativní obsahová analýza deníků Lidové noviny a Právo
Valerie Táborská -
Proměny obrazu uprchlictví v MF Dnes: komparativní obsahová analýza
Petr Janderka -
Kvantitativní obsahová analýza a komparace sportovního zpravodajství v pořadech Branky, body, vteřiny a Sportovní noviny
Tobiáš RONČKA -
Mediální pokrytí teroristických útoků v Paříži dne 13. 11. 2015 ve zpravodajském pořadu Události. Obsahová analýza
Jan Zatloukal -
Obsahová analýza inzerátů na pozici personalisty
Darja ŠOUSTKOVÁ -
Jak se mluví ve sněmovně: obsahová analýza poslaneckých projevů z hlediska levopravé rétoriky v PSP ČR v letech 2013 až 2017
Ondřej Běloušek