Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku – Martin ZÁRUBA, DiS.
Martin ZÁRUBA, DiS.
Diplomová práce
Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku
Tasks to develop algorithmic thinking for preschool children
Anotace:
Cílem práce je návrh úloh pro rozvoj algoritmického myšlení u dětí předškolního věku rozdělených do různých kategorií z hlediska tzv. programových možností s aktivním využitím interaktivní tabule. Vytvořený materiál je nasazen do praxe, zpětná vazba bude zajištěna od dětí. Předmětem dotazníkového šetření bude zpětná vazba od dětí ke zjištění kvality a nekvality her a aktivit k rozvoji algoritmického …víceAbstract:
The aim of the work is to design tasks for the development of algorithmic thinking in preschool children divided into different categories in terms of so-called program options with the active use of interactive whiteboards. The created material will be put into practice, feedback will be provided from children and teachers. The subject of the questionnaire survey will be feedback from children to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZÁRUBA, Martin. Úlohy za účelem rozvoje algoritmického myšlení pro děti předškolního věku. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství informačních a komunikačních technologií pro 2. stupeň ZŠ (jednooborové studium)
Práce na příbuzné téma
-
Komparace pohybové aktivity u dětí v mateřské škole a v době po pobytu v mateřské škole
Zuzana DIVÁKOVÁ -
V.V.Gogh očima dětí v mateřské škole
Jana VAVŘIČKOVÁ -
Interakce mezi učitelkami a dětmi v reakci na nevhodné chování v mateřské škole
Barbora Hilschová -
Jak děti v lesní mateřské škole při pobytu v lese rozvíjejí jemnou motoriku a grafomotoriku
Kateřina Haladová -
Pohled ředitelů mateřských škol na uplatnění canisterapie v předškolním vzdělávání v České republice
Renáta Greplová -
Rozvoj komunikačních schopností u dětí v předškolním věku v běžné mateřské škole a v mateřské škole Montessori
Alice POCHOBRADSKÁ -
Specifika nadaných dětí v MŠ v návaznosti na další vzdělávání
Renata Hančíková -
Analýza logopedické intervence v mateřské škole v Jihomoravském kraji
Pavla Synková