Anežka Hladká

Bachelor's thesis

Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků

The promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace Centra AMAVET – Junior Brno z hlediska vnímání jeho zákazníků. Je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši jsou rozebrané pojmy z oblasti reklamy, marke-tingu, psychologie zákazníků a sociologického výzkumu. Nejdůležitější částí vlastní práce je efektivnější návrh propagace, který vychází z odborné literatury a …more
Abstract:
The Bachelor thesis focuses on the promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective. The Bachelor thesis is divided into two parts, the study of expert literature and the main focus of the work. The literature research part deals with terms from the field of advertisement, marketing, customer psy-chology and sociological research. The most important part of the work is the new …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
  • Reader: Monika Bédiová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta