Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků – Anežka Hladká
Anežka Hladká
Bachelor's thesis
Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků
The promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace Centra AMAVET – Junior Brno z hlediska vnímání jeho zákazníků. Je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši jsou rozebrané pojmy z oblasti reklamy, marke-tingu, psychologie zákazníků a sociologického výzkumu. Nejdůležitější částí vlastní práce je efektivnější návrh propagace, který vychází z odborné literatury a …moreAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective. The Bachelor thesis is divided into two parts, the study of expert literature and the main focus of the work. The literature research part deals with terms from the field of advertisement, marketing, customer psy-chology and sociological research. The most important part of the work is the new …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 1. 2019
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Reader: Monika Bédiová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HLADKÁ, Anežka. \textit{Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z~hlediska percepce jeho zákazníků}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/39vhtt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Volnočasové aktivity dětí 10 až 15 let a kroužek mladých hasičů
Monika VANÍČKOVÁ -
Volnočasové aktivity: Sociální a vývojové aspekty u adolescentů
Zuzana Sýkorová -
"TANEC JE NEJLEPŠÍ droga" Preventivní volnočasové aktivity mládeže
Gabriela Brázdová -
Lidská krása ve službách reklamy
Kateřina Zelenková -
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Adéla Selingerová