Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků – Anežka Hladká
Anežka Hladká
Bachelor's thesis
Propagace Centra AMAVET - Junior Brno z hlediska percepce jeho zákazníků
The promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou propagace Centra AMAVET – Junior Brno z hlediska vnímání jeho zákazníků. Je rozdělena na dvě části, literární rešerši a vlastní práci. V literární rešerši jsou rozebrané pojmy z oblasti reklamy, marke-tingu, psychologie zákazníků a sociologického výzkumu. Nejdůležitější částí vlastní práce je efektivnější návrh propagace, který vychází z odborné literatury a …viacAbstract:
The Bachelor thesis focuses on the promotion of AMAVET Centre – Junior Brno from the customers´ perspective. The Bachelor thesis is divided into two parts, the study of expert literature and the main focus of the work. The literature research part deals with terms from the field of advertisement, marketing, customer psy-chology and sociological research. The most important part of the work is the new …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PhDr. Jana Dundelová, Ph.D.
- Oponent: Monika Bédiová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Volnočasové aktivity dětí 10 až 15 let a kroužek mladých hasičů
Monika VANÍČKOVÁ -
Volnočasové aktivity: Sociální a vývojové aspekty u adolescentů
Zuzana Sýkorová -
Lidská krása ve službách reklamy
Kateřina Zelenková -
Vliv reklamy na zákazníka při výběru dodavatele elektrické energie
Adéla Selingerová -
Vliv reklamy na spotřební chování občanů
Veronika Loucká