Bc. Tomáš Čajka

Bakalářská práce

Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích

The application of marketing strategy - strenghts and weaknesses
Anotace:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení uplatňováním marketingové strategie v podniku, posouzení silných a slabých stránek ve využití této metody pro posílení postavení firmy na trhu a zvýšení její konkurenční schopnosti. Teoretická část práce byla zaměřena na jednotlivé části marketingového mixu. Aplikační část měla za cíl charakterizovat uplatnění marketingové strategie v konkrétním podniku, s využitím …více
Abstract:
The theme this thesis is evaluate the implementation of marketing strategies in the enterprise, assessing strengths and weaknesses in the use of this method to enhance the company's market position and increase her competitiveness. The theoretical part was focused on different parts of the marketing mix. The application part was designed to characterize the application of marketing strategies in a …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
  • Vedoucí: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace