Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích – Bc. Tomáš Čajka
Bc. Tomáš Čajka
Bachelor's thesis
Silné a slabé stránky uplatňování marketingové strategie v podnicích
The application of marketing strategy - strenghts and weaknesses
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je zhodnocení uplatňováním marketingové strategie v podniku, posouzení silných a slabých stránek ve využití této metody pro posílení postavení firmy na trhu a zvýšení její konkurenční schopnosti. Teoretická část práce byla zaměřena na jednotlivé části marketingového mixu. Aplikační část měla za cíl charakterizovat uplatnění marketingové strategie v konkrétním podniku, s využitím …viacAbstract:
The theme this thesis is evaluate the implementation of marketing strategies in the enterprise, assessing strengths and weaknesses in the use of this method to enhance the company's market position and increase her competitiveness. The theoretical part was focused on different parts of the marketing mix. The application part was designed to characterize the application of marketing strategies in a …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hbzrh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedúci: doc. Ing. Anna Klosová, CSc.
- Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový mix společnosti Allianz
Ridrich Ridrich -
Marketingový mix vybrané společnosti
Krutílková Krutílková