Pavla Arnoldová

Bachelor's thesis

Marketing na sociálních sítích se zaměřením na LinkedIn a jeho využití ve firmě AGC

Marketing on social networks, focusing on the use of LinkedIn by AGC
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje oblast sociálních sítí a jejich praktické využití v marketingu se zaměřením na LinkedIn. První kapitola si klade za cíl zanalyzovat sociální sítě z obecné stránky. Jsou zde stručně popsány jednotlivé typy sociální sítě, historický vývoj a také způsob, jakým je lze využít za účelem marketingu firmy. Druhá kapitola se zaměřuje podrobněji na sociální síť LinkedIn, její …more
Abstract:
This thesis analyzes the social networks and their practical use in marketing, focusing on LinkedIn. The first chapter aims to discuss social networks as a general overview. Briefly discussed are the different types of social networks, their historical development and how they can be used for successful marketing purposes for a company. The second chapter focuses in more detail on the social networking …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 7. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2016
  • Supervisor: Štěpán Müller
  • Reader: Radek Čajka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54612