Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení – Mgr. Pavla ŠIMŮNKOVÁ
Mgr. Pavla ŠIMŮNKOVÁ
Master's thesis
Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení
Structure and language of teleshopping communications
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strukturou a jazykem televizních teleshoppingových sdělení vysílaných na programech ČT 1 a ČT 2. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu teleshopping a jeho zařazení do systému marketingových komunikací. Podrobněji se pak zaměřuje na charakteristiku struktury a jazykovou složku propagačního sdělení, speciálně teleshoppingového sdělení. Zvláštní pozornost je věnována …moreAbstract:
This dissertation deals with structure and language of teleshopping communications broad-casted on TV channels ČT1 and ČT2. The theoretical part of the dissertation turns to expli-cation of the teleshopping concept and its submission to the system of marketing communi-cations. Further, and in more detail, it focuses on the characteristics of structure and langu-age component of advertising communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2006
Identifier:
2738
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2006
- Supervisor: PaedDr. Marcela Göttlichová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠIMŮNKOVÁ, Pavla. Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2036
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Faktory ovlivňující inkaso spotřební daně z pěstitelského pálení a hlavní příčiny daňových úniků na spotřební dani z lihu
Jaroslav Strýček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
Arseniy Moseychuk -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Petr Motalík -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci české domácnosti
Tereza Svobodová -
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
Jan Měšťan