Mgr. Pavla ŠIMŮNKOVÁ

Diplomová práce

Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení

Structure and language of teleshopping communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strukturou a jazykem televizních teleshoppingových sdělení vysílaných na programech ČT 1 a ČT 2. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu teleshopping a jeho zařazení do systému marketingových komunikací. Podrobněji se pak zaměřuje na charakteristiku struktury a jazykovou složku propagačního sdělení, speciálně teleshoppingového sdělení. Zvláštní pozornost je věnována …více
Abstract:
This dissertation deals with structure and language of teleshopping communications broad-casted on TV channels ČT1 and ČT2. The theoretical part of the dissertation turns to expli-cation of the teleshopping concept and its submission to the system of marketing communi-cations. Further, and in more detail, it focuses on the characteristics of structure and langu-age component of advertising communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor: 2738

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠIMŮNKOVÁ, Pavla. Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2036

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.