Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení – Mgr. Pavla ŠIMŮNKOVÁ
Mgr. Pavla ŠIMŮNKOVÁ
Diplomová práce
Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení
Structure and language of teleshopping communications
Anotace:
Diplomová práce se zabývá strukturou a jazykem televizních teleshoppingových sdělení vysílaných na programech ČT 1 a ČT 2. Teoretická část práce je věnována vysvětlení pojmu teleshopping a jeho zařazení do systému marketingových komunikací. Podrobněji se pak zaměřuje na charakteristiku struktury a jazykovou složku propagačního sdělení, speciálně teleshoppingového sdělení. Zvláštní pozornost je věnována …víceAbstract:
This dissertation deals with structure and language of teleshopping communications broad-casted on TV channels ČT1 and ČT2. The theoretical part of the dissertation turns to expli-cation of the teleshopping concept and its submission to the system of marketing communi-cations. Further, and in more detail, it focuses on the characteristics of structure and langu-age component of advertising communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2006
Identifikátor:
2738
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMŮNKOVÁ, Pavla. Struktura a jazyk teleshoppingových sdělení. Zlín, 2006. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 02. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující inkaso spotřební daně z pěstitelského pálení a hlavní příčiny daňových úniků na spotřební dani z lihu
Jaroslav Strýček -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Faktory ovlivňující preference konzumentů čaje
Arseniy Moseychuk -
Osobné a psychologické faktory ovlivňující spotřební chování
Yulia Kuti -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace Y při výběru sportovního zboží
Petr Motalík -
Faktory ovlivňující spotřební chování generace X při nákupu osobního automobilu
Dominika Rajdlová -
Faktory ovlivňující spotřební chování domácností v rámci České republiky
Jan Měšťan -
Faktory ovlivňující spotřební rozhodování v rámci české domácnosti
Tereza Svobodová