Marketingová komunikace internetového obchodu MujParacord – Lenka ANDRISOVÁ
Lenka ANDRISOVÁ
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace internetového obchodu MujParacord
Marketing Communication of an Online Store
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací a jejími nástroji, s důrazem na jejich využití u konkrétního internetového obchodu. Jejím cílem je provést analýzu východisek marketingové komunikace e-shopu MujParacord a zpracovat návrh funkční strategie marketingové komunikace tohoto e-shopu. Teoretická část předkládané práce se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingové komunikace …moreAbstract:
This bachelor thesis evaluates marketing communications with emphasis on the implementation of its tools in a specific online store. It aims to analyse prospective marketing channels for MujParacord e-shop and to accordingly develop marketing communications strategy proposal for this e-shop. The theoretical part of the thesis explains the fundamental concepts in marketing communication field as well …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 11. 2023
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ANDRISOVÁ, Lenka. Marketingová komunikace internetového obchodu MujParacord. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Economic and Managerial Studies / Economic and Managerial Studies
Theses on a related topic
-
Návrh způsobu e-mailové komunikace pro strojírenský trh
Jakub Karas -
Optimalizace e-mailové komunikace formou newsletterů vybrané společnosti
Tereza Koníček -
Analýza e-mail marketingové komunikace
Petra Vaníčková -
E-mail marketing jako prostředek komunikace se zákazníkem (B2C)
Marek Janoš -
Návrh na zlepšení e-mailové komunikace se zákazníky
Libor Procházka -
Online marketing a jeho vliv na internetový obchod
Phuong Lan Tranová -
Event marketing pro internetový obchod Fadee.cz
Jakub Večeřa -
Internetová reklama a internetový marketing: možnosti a řešení pro internetový obchod
Jiří Bayer
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights