Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o. – Bc. Marta OBUCHOVÁ
Bc. Marta OBUCHOVÁ
Master's thesis
Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.
Marketing strategy company Welding Ltd.
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. První část objasňuje základní pojmy marketingu a marketingového prostředí společnosti. V části druhé je představená společnost Welding, spol. s r.o., dále jsou analyzované současné vplyvy externího a interního prostředí, marketingový mix a marketingová strategie společnosti. Třetí část této práce …moreAbstract:
This diploma thesis is aimed at creating marketing strategy for Welding Ltd.The first part explains basic marketing expressions and expressions from the marketing environment of the company.The second part introduces the company Welding Ltd. and contemporary influence of external and internal environment,marketing mix and marketing strategy of the company are analyzed.The third part of the thesis deals …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2006
Identifier:
3950
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2006
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OBUCHOVÁ, Marta. Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Ondřej Lah -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová -
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Gabriela Blahová -
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Michaela Přikrylová -
Marketingová strategie MICE akce
Petra Schneiderová -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová