Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o. – Bc. Marta OBUCHOVÁ
Bc. Marta OBUCHOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.
Marketing strategy company Welding Ltd.
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na tvorbu marketingové strategie pro společnost Welding, spol. s r.o. První část objasňuje základní pojmy marketingu a marketingového prostředí společnosti. V části druhé je představená společnost Welding, spol. s r.o., dále jsou analyzované současné vplyvy externího a interního prostředí, marketingový mix a marketingová strategie společnosti. Třetí část této práce …víceAbstract:
This diploma thesis is aimed at creating marketing strategy for Welding Ltd.The first part explains basic marketing expressions and expressions from the marketing environment of the company.The second part introduces the company Welding Ltd. and contemporary influence of external and internal environment,marketing mix and marketing strategy of the company are analyzed.The third part of the thesis deals …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2006
Identifikátor:
3950
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OBUCHOVÁ, Marta. Marketingová strategie firmy Welding spol. s r.o.. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 09. 05. 2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové strategie pro vybranou společnost
Jan Morvic -
Strategie marketingové komunikace města Kutná Hora
Kateřina Tivodarová -
Implementace moderních marketingových nástrojů do propagační strategie FAI
Ondřej Lah -
Marketingová strategie vybrané neziskové organizace
Alena Kolářová -
Propagační strategie společnosti FenStar s.r.o.
Gabriela Blahová -
Marketingová strategie wellness centra Infinit Maximus
Michaela Přikrylová -
Marketingová strategie MICE akce
Petra Schneiderová -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová