Efektivní komunikace se zákazníky/klienty – Ing. Libuše Šmidová
Ing. Libuše Šmidová
Master's thesis
Efektivní komunikace se zákazníky/klienty
Effective communication with customers/clients
Abstract:
Diplomová práce "Efektivní komunikace se zákazníky/klienty" je zaměřena na komunikaci v neziskové sféře. Uvádí stručný popis všeobecné komunikace a systému CRM, Customer Relationship Management (Řízení vztahů se zákazníky). Obsahuje návrh opatření ke zlepšení komunikace s minimálními náklady v informačních institucích, zde uveden jako konkrétní příklad archiv.Abstract:
Thesis "Effective communication with customers/clients" is oriented on communication in non-profit organizations. The brief description of general communication in the CRM (customer relationship management) system is presented. This thesis includes the proposal of arrangements leading to system improvement of communication with minimum costs in information institutions. As an example the institution …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 5. 2009
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/rkvup/
Thesis defence
- Date of defence: 19. 6. 2009
- Supervisor: Ing. Petr Musil, Ph.D.
- Reader: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Master programme / field:
Economics and Management / Finance
Theses on a related topic
-
Kritéria kvality vybrané oblasti veřejných služeb z pohledu klientů
Petr Šipka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Kristýna Kvapilová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Lucie Ehrenbergerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová