Efektivní komunikace se zákazníky/klienty – Ing. Libuše Šmidová
Ing. Libuše Šmidová
Diplomová práce
Efektivní komunikace se zákazníky/klienty
Effective communication with customers/clients
Anotace:
Diplomová práce "Efektivní komunikace se zákazníky/klienty" je zaměřena na komunikaci v neziskové sféře. Uvádí stručný popis všeobecné komunikace a systému CRM, Customer Relationship Management (Řízení vztahů se zákazníky). Obsahuje návrh opatření ke zlepšení komunikace s minimálními náklady v informačních institucích, zde uveden jako konkrétní příklad archiv.Abstract:
Thesis "Effective communication with customers/clients" is oriented on communication in non-profit organizations. The brief description of general communication in the CRM (customer relationship management) system is presented. This thesis includes the proposal of arrangements leading to system improvement of communication with minimum costs in information institutions. As an example the institution …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/rkvup/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Petr Musil, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISVysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finance
Práce na příbuzné téma
-
Kritéria kvality vybrané oblasti veřejných služeb z pohledu klientů
Petr Šipka -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
Kamila Dolejšová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení vztahu se zákazníky
Kristýna Kvapilová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Lucie Ehrenbergerová -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Jan Krampla -
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu.
Kristýna Teifertová