Ing. Libuše Šmidová

Diplomová práce

Efektivní komunikace se zákazníky/klienty

Effective communication with customers/clients
Anotace:
Diplomová práce "Efektivní komunikace se zákazníky/klienty" je zaměřena na komunikaci v neziskové sféře. Uvádí stručný popis všeobecné komunikace a systému CRM, Customer Relationship Management (Řízení vztahů se zákazníky). Obsahuje návrh opatření ke zlepšení komunikace s minimálními náklady v informačních institucích, zde uveden jako konkrétní příklad archiv.
Abstract:
Thesis "Effective communication with customers/clients" is oriented on communication in non-profit organizations. The brief description of general communication in the CRM (customer relationship management) system is presented. This thesis includes the proposal of arrangements leading to system improvement of communication with minimum costs in information institutions. As an example the institution …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Petr Musil, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jan Krajíček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS