Aleš FILIP

Bakalářská práce

Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje

Advertising creative strategy in Czech TV advertising for soft drinks
Anotace:
Jeden ze tří činitelů úspěšné reklamy je kreativní strategie, která je založena na reklamní strategii. Obě tyto složky pomáhají tvořit marketingovou strategii firmy. Kreativní strategie se skládá z pěti částí. Tyto ovlivňují jedna druhou a společně pomáhají utvářet originalitu a úspěšnost reklamy. Tato práce se zabývá reklamní kreativní strategií v české televizní reklamě na nealkoholické nápoje. Teoretická …více
Abstract:
One of three factors of a successful commercial is creative strategy, which is based on Ad-vertising strategy. Both of these components help to create Marketing strategy. Creative startegy consists of five parts. These influence each other and together help to shape the originality and success of the advertising. This thesis deals with Advertising creative strategy in Czech television commercials for …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor: 18744

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FILIP, Aleš. Reklamní kreativní strategie v české TV reklamě na nealkoholické nápoje. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe