Branding – its history and new challenges – Mgr. Natella Vojtkova, MBA
Mgr. Natella Vojtkova, MBA
Diplomová práce
Branding – its history and new challenges
Branding – its history and new challenges
Anotace:
Diplomová práce pojednává o koncepci značky, jejím neustálém vývoji a její roli při stanovení firemní marketingové strategie. Studie je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Hlavním cílem výzkumu je analyzovat a vyhodnotit vývoj strategie značky společnosti Danfoss (se zaměřením na segment Danfoss Drives) po akvizici společnosti Vacon. Výsledky analýzy vedou k závěru, že nová politika značky …víceAbstract:
The diploma thesis discusses the concept of branding and its continuous development, as well as its challenges and opportunities in applied corporate marketing strategies today. The study is divided into a theoretical and a practical part. The main goal of the research is to analyse and evaluate the evolution of the corporate branding strategy of Danfoss (with a focus on the Danfoss Drives Business …víceKeywords
Branding re-branding brand identita hodnotové propozice hodnoty značky globální budování značky digitalizace digitální řízení značky kvalitativní výzkum marketing marketingová komunikace sociální média. Branding brand identity value propositions brand equity global brand building digitalization digital brand management qualitative research marketing communication social media.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nrr9p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Ing. Andrej Mazán, MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication & Master of Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Využití sociálních médií pro osobní branding
Anna Sviridova -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Instagram jako komunikační nástroj pro branding
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ -
The impact of social media on B2B brands
Veronika Blatská -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Denisa Škodová -
Budování globální značky produktu pomocí nástrojů IMK ve vybraném podniku
Markéta Novotná -
Budování globální značky pomocí nástrojů marketingové komunikace
Vít Soukup