Modelování činnosti Helpdesk v prostředí ITIL – Ing. Tomáš Mysliveček
Ing. Tomáš Mysliveček
Bachelor's thesis
Modelování činnosti Helpdesk v prostředí ITIL
Process Modelling for Incident Management with Utilising ITIL
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu aplikace Helpdesk pro správu incidentů podle metodiky ITIL. První část přináší obecné informace o metodice ITIL, zejména pak procesu pro správu incidentů. Druhá část přináší návrh procesů fungování Helpdesku a případovou studii nasazení aplikace Helpdesk ve společnosti. Na konci práce je krátké doporučení pro malé a střední podniky.Abstract:
Scope of the bachelor work is analyzing of Helpdesk application for Incident Management described in IT Infrastructure Library (ITIL). The first part gives you an overview of the ITIL framework especially about Incident Management process. The second part contains concept of Helpdesk operation and case study for implementing of Helpdesk into a company. There is short recommendation for SMB market at …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/t0itj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2009
- Vedúci: doc. Ing. Bohumil Miniberger, CSc.
- Oponent: Ing. Václav Šebek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Banking / Information Technologies
Práce na příbuzné téma
-
Vytvoření SSBI řešení pro incident management v logistické společnosti
Michaela Červinková -
Modeling incident and change management processes with MMABP methodology
Omir Nugmanov -
IT Service Management - procesní řízení IT podle ITIL
Mykhailo Mykytynets -
Optimalizace metod managementu znalostí v Service Desku
Michal Dostál