Skupinová integrace žáků s kombinovaným postižením – Bc. et Bc. Gabriela Foltanová
Bc. et Bc. Gabriela Foltanová
Master's thesis
Skupinová integrace žáků s kombinovaným postižením
Group Integration of Pupils With Multiple Disabilities
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou edukace žáků s těžkým zdravotním postižením formou skupinové integrace v běžné základní škole. Vymezeny jsou základní pojmy týkající se žáků s kombinovaným postižením a dále je popsána stávající legislativní situace týkající se jejich vzdělávání, jeho možnosti a specifika. Výzkumná část práce pak zkoumá situaci na konkrétní základní škole, kde je výuka těchto …moreAbstract:
This thesis deals with the education of students with severe disabilities through group integration in primary school. It defines the basic concepts related to pupils with multiple disabilities and describes the current legal situation with respect to their education, its possibilities and specifics. The research then examines the specific situation in an elementary school where the teaching of these …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/uuetp/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2012
- Supervisor: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
- Reader: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Využití videozáznamů ve výuce chemického názvosloví anorganických sloučenin s přihlédnutím k potřebám žáků s dyslexií
Lucie Měcháčková -
Přístupy k žákům s lehkým mentálním postižením a přidruženým syndromem poruchy pozornosti s hyperaktivitou
Nikola Suchánková -
Social Rejection, Marginalization and Inclusion as underlying themes in children’s novels about characters with physical disabilities
Pavla Zollpriesterová -
Analýza vzdělávání žáků s mentálním postižením se zaměřením na využití Feuersteinovy metody instrumentálního obohacování u žáků s Downovým syndromem
Kateřina Jiskrová -
Rozvoj kreativity ve vyučování s ohledem na žáky s mentálním postižením v rámci inkluze v podmínkách běžných ZŠ
Helena Nováková -
Vzdělávání žáka s ADHD a SPU na ZŠ a na víceletém gymnáziu s uměleckým zaměřením
Pavla Burešová -
Formy sociální integrace na Základní škole speciální a jejich vliv na rozvoj komunikačních dovedností u dětí s kombinovaným postižením
Lucie Šťastná -
Plán rozvoje dítěte s kombinovaným postižením ve třídě přípravného stupně základní školy speciální
Věra Šustáčková