Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy. – Bc. Kateřina Veselá
Bc. Kateřina Veselá
Diplomová práce
Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy.
Loyalty program for social networks Lajkomat compared with other tools of Internet advertising.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá “startupovým” projektem s názvem Lajkomat jakožto unikátním nástrojem internetové reklamy. Lajkomat funguje jako věrnostní program pro nejvyužívanější sociální sítě - Facebook, Instagram a YouTube. Práce je rozdělena na dvě základní části – teoretickou a praktickou část. Teoretická část se zabývá především vysvětlením marketingu a marketingových technik, dále popsáním nejvyužívanějších …víceAbstract:
Thesis deals with „start-up“ project Likemat, which is unique tool for internet promotion. Likemat works like a loyalty program for most used social networks - Facebook, Instagram a YouTube. Thesis is separated to two parts – theoretical and practical. Theoretical part is overall about explanation of marketing and marketing technology, description of the most used tools, which are used by companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Elizbar Rodonaia, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÁ, Kateřina. \textit{Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy.}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/3cupb5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program podnikatelského subjektu
Petra Konečná -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva