Mgr. Hana Hanzlíková

Bakalářská práce

Postoje českých učitelů k akceleraci a akcelerovaným nadaným žákům základních škol

Attitudes of Czech teachers to accelerated gifted students
Anotace:
Cílem této práce je zjistit, jaké jsou postoje českých učitelů k akceleraci a k akcelerovaným nadaným žákům základních škol. Teoretická část mapuje dosavadní zjištění v rámci tématu vzdělávání nadaných, přičemž zvláštní prostor zde dostává akcelerace, její typy a její vliv na výkon a sociální a emoční vývoj žáků. Závěr teoretické části se věnuje roli učitele a postojům učitelů k nadaným žákům a akceleraci …více
Abstract:
The main aim of this thesis is to find out what attitudes Czech teachers take toward acceleration and accelerated gifted students of primary and secondary schools. The theoretical section describes previous findings in education of gifted students, special space in here being given to acceleration , its types and its influence on achievement and social and emotional development of pupils. The end of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 12. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 1. 2013
  • Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milan Růžička

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií