Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh – Lucie Hubená
Lucie Hubená
Bakalářská práce
Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh
Evaluation of selected foreign market entry option
Anotace:
Hubená, L. Zhodnocení možnosti vstupu podniku na vybraný zahraniční trh. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2016.Předmětem bakalářské práce je zhodnotit možnost vstupu podniku Novibra Boskovice s. r. o. na íránský trh. Práce představí firmu, její vnitřní prostředí a finanční situaci, následně bude popsána oborová analýza a analýza íránského trhu. Z těchto poznatků je vytvořena SWOT …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to evaluate the possibility of entry of the company Novibra Boskovice s. r. o. into the Iranian market. The thesis characterizes the company, its internal environment and financial situation, the sectoral analysis and the analysis of the Iranian market is described as well. The SWOT matrix is formulated from these findings, moreover the SWOT matrix will evaluate …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Toulová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
František Koutník -
Strategie vstupu firmy na zahraniční trh
Michal Anestis -
Strategie vstupu na zahraniční trhy
Martin Kumar -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Vendula Kejřová -
Řízení značky a komunikační strategie při vstupu na zahraniční trh v praxi podniku
Thi Thanh Thuy Luuová -
Konkurenční výhoda českého podniku jako součást marketingové strategie při vstupu firmy na zahraniční trh
Tetiana Remezovska -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Robert Kotlán -
Strategie vstupu podniku na zahraniční trhy a její vliv na organizační strukturu
Jan Tráge
Název
Vložil
Vloženo
Práva