Bc. Martina Poláková

Master's thesis

Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin

Neuromarketing characteristic target group of consumer bio groceries
Abstract:
Důležitost jídla, jako sociálního fenoménu, který výrazným způsobem utváří podobu lidské společnosti, nikdo nezpochybňuje. Netrpíme nedostatkem potravin spíše naopak. Podléháme v dnešní době trendu biopotravin? Jsou skutečně zdravější pro naše tělo, nebo je to jen marketingový trik? V práci se zabývám otázkou potravin z ekologického zemědělství a jejich charakteristikou. Při nakupování jsme přesvědčeni …more
Abstract:
There is no doubt that food as a social fenomen is important factor which form human kind.We have no lack of food, it is just opposite. Are we liable to trend called organic food? Are they really healthier for our body or it is just marketing trick? My thesis is angaged in organic food from eco-agricultural industry a it´s characteristics. We are convinced that we decide in rational way. We put in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 14. 6. 2012
  • Supervisor: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Reader: Mgr. Stanislava Borejová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní