Bc. Martina Poláková

Diplomová práce

Neuromarketingová charakteristika cílové skupiny konzumentů biopotravin

Neuromarketing characteristic target group of consumer bio groceries
Anotace:
Důležitost jídla, jako sociálního fenoménu, který výrazným způsobem utváří podobu lidské společnosti, nikdo nezpochybňuje. Netrpíme nedostatkem potravin spíše naopak. Podléháme v dnešní době trendu biopotravin? Jsou skutečně zdravější pro naše tělo, nebo je to jen marketingový trik? V práci se zabývám otázkou potravin z ekologického zemědělství a jejich charakteristikou. Při nakupování jsme přesvědčeni …více
Abstract:
There is no doubt that food as a social fenomen is important factor which form human kind.We have no lack of food, it is just opposite. Are we liable to trend called organic food? Are they really healthier for our body or it is just marketing trick? My thesis is angaged in organic food from eco-agricultural industry a it´s characteristics. We are convinced that we decide in rational way. We put in …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jaroslav Jančík
  • Oponent: Mgr. Stanislava Borejová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní