Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino – Lucie Podolová
Lucie Podolová
Bakalářská práce
Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino
Blog as a Tool of Marketing Communication of Notino
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o blogu Notino jako marketingově-komunikačním nástroji dané společnosti na českém trhu. Cílem práce je zmapovat vývoj blogu Notino a na základě zjištěných poznatků o současném stavu navrhnout plauzibilní doporučení potenciálně ve-doucí ke zvýšení čtenosti a efektivity blogu. V teoretické části jsou představeny teoreticko-historické aspekty blogů a možné role blogu v …víceAbstract:
This bachelor's thesis deals with blogging as a tool of marketing communication of Notino in the Czech market. The aim of the thesis is to propose plausible recommendations in order to increase the blog's popularity and effectiveness, based on its evolution and current sta-tus. The first part introduces theoretical and historical aspects of blogs and their potential role in corporate marketing-communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Podolová, Lucie. Blog jako nástroj marketingové komunikace společnosti Notino. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vnímání blogů v online prostředí
Iveta Tománková -
Fenomén blogování v ČR na příkladu založení a rozvoje zájmového blogu
Anna Horáková -
Rozbor využití Google Analytics v Hotelu Botanique
Štěpán Konečný -
Projekt implementace Google Analytics ke zvýšení efektivity elektronického marketingu
Hana HOUŠŤOVÁ -
Vizualizace dat z Google Analytics
Rostislav Seifert -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu na příkladu realitního developera
Kateryna Malyk -
Použitie Google aplikácií a nástrojov v podniku
Dávid Fiala