Markéta Myšková

Diplomová práce

Segmentace trhu dekorativní kosmetiky

Segmentation of the colour cosmetics market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrýt segmenty, které se pohybují na trhu dekorativní kosmetiky v České republice. Tyto segmenty odkrýt na základě jejich podobností a odlišností, které jsou pro ně charakteristické. V poslední řadě navrhnout vhodný marketingový přístup odkrytým segmentům. Nejprve jsou v teoreticko-metodologické části vymezeny základní pojmy a přístupy segmentace trhu a následně je uvedena …více
Abstract:
The aim of this thesis is to uncover segments that are moving on the colour cosmetics market in the Czech Republic. These segments are based on their similarities and differences that characterize them. Finally, propose an appropriate marketing approach to uncovered segments. First, the basic concepts and approaches of market segmentation are defined in the theoretical and methodological part, followed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Daniela Kolouchová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/77414

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management