Segmentace trhu dekorativní kosmetiky – Markéta Myšková
Markéta Myšková
Diplomová práce
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Segmentation of the colour cosmetics market
Anotace:
Cílem této diplomové práce je odkrýt segmenty, které se pohybují na trhu dekorativní kosmetiky v České republice. Tyto segmenty odkrýt na základě jejich podobností a odlišností, které jsou pro ně charakteristické. V poslední řadě navrhnout vhodný marketingový přístup odkrytým segmentům. Nejprve jsou v teoreticko-metodologické části vymezeny základní pojmy a přístupy segmentace trhu a následně je uvedena …víceAbstract:
The aim of this thesis is to uncover segments that are moving on the colour cosmetics market in the Czech Republic. These segments are based on their similarities and differences that characterize them. Finally, propose an appropriate marketing approach to uncovered segments. First, the basic concepts and approaches of market segmentation are defined in the theoretical and methodological part, followed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/77414
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2019
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Daniela Kolouchová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/77414
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Market Segmentation - Case Study of a Selected Company
Radka Szabová -
Segmentace trhu a shluková analýza
Jaroslav Zuzák -
Hierarchical cluster analysis of categorical data
Zdeněk Šulc -
Bio-Inspired Prototype-Based Models and Applied Gompertzian Dynamics in Cluster Analysis
Lukáš Pastorek -
Cluster Analysis of OCA Criteria in Eurozone.
Marek Korenko -
Segmentace trhu dekorativní kosmetiky
Hana Márová -
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
Lucie Waliszewská