Green marketing a jeho vliv na rozhodování spotřebitelů. – Julie Zlateva
Julie Zlateva
Bakalářská práce
Green marketing a jeho vliv na rozhodování spotřebitelů.
Green marketing and its impact on consumer decision making, greenwashing
Anotace:
Cílem bakalářské práce je posoudit vnímání spotřebitelů v rámci tzv. green marketingu u vybraných subjektů, posoudit význam tohoto přístupu vzhledem k nákupnímu rozhodování spotřebitelů a navrhnout doporučení pro zainteresované subjekty.Abstract:
The aim of the bachelor's thesis is to assess the perception of consumers in the so-called green marketing for selected entities, to assess the importance of this approach with consideration to consumer purchasing decisions and to propose recommendations for stakeholders.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Denis Drexler, Ph.D.
- Oponent: Valery Senichev, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Green marketing a green washing
Zuzana Rösnerová -
Impact of green marketing on consumer behaviour
Alvin George Kumbalandhanam