Vytvoření vzdělávacího online kurzu pro práci s generativní umělou inteligencí v online marketingu – Jakub Landa
Jakub Landa
Bakalářská práce
Vytvoření vzdělávacího online kurzu pro práci s generativní umělou inteligencí v online marketingu
Design and Implementation of an Online Course on the Practical Use of Generative Artificial Intelligence in Marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem, tvorbou a ověřením vzdělávacího online kurzu zaměřeného na praktické využití generativní umělé inteligence v marketingu. Vychází z analýzy aktuálních trendů a konkrétních potřeb cílové skupiny, kterou tvoří podnikatelé, pracovníci v marketingu a nezávislí profesionálové v České republice. Cílem bylo vytvořit kurz srozumitelný i pro úplné začátečníky, který poskytne …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the design, development, and validation of an educational online course focused on the practical application of generative artificial intelligence in marketing. It is based on an analysis of current trends and the specific needs of the target group, consisting of entrepreneurs, marketing professionals, and independent specialists in the Czech Republic. The goal was to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2025
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/96855
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2025
- Vedoucí: Tomáš Bruckner
- Oponent: Jan Černý
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/96855
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Aplikovaná informatika
Práce na příbuzné téma
-
The Influence of Generative Artificial Intelligence (AI) on Buying Intentions
Francis Olufisayo Oyelami -
Using Generative Artificial Intelligence in Marketing
Tomáš Dubač -
Generativní umělá inteligence v grafické tvorbě pohledem designérů – problematika autorství a etiky
Kateřina Valová -
Umělá inteligence a vyhledávání právních informací
Dominik Roubíček -
Výzvy a rizika sharentingu v éře generativní umělé inteligence: AI CSAM jako nová forma digitálního zneužívání dětí
Natálie Kašpárková -
Generativní umělá inteligence jako nástroj pro detekci dezinformací
Jakub Mátl -
Komparace výuky modelování bez a s využitím umělé inteligence na ZŠ
Jakub NEŠICKÝ -
Vliv umělé inteligence na tvorbu současné české animace
Vilém Hrdlička