EU-DAP2, jako alternativa pro realizaci programů primární prevence sociálně patologických jevů na ZŠ v ČR – Mgr. Jan Švec
Mgr. Jan Švec
Bakalářská práce
EU-DAP2, jako alternativa pro realizaci programů primární prevence sociálně patologických jevů na ZŠ v ČR
Eu-DAP2, as an Alternative for Realization of Primary Prevention Programmes of Social Pathology on Primary Schools in Czech Republic
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o primárně preventivním programu EU-DAP a jeho intervenčním nástroji "Unplugged", jenž byl v roce 2007/2008 realizován, v rámci pilotní studie, na 41 školách v ČR. Jedná se o program připravený v rámci spolupráce evropských zemí, v zahraničí již evaluovaný - s prokázanou efektivitou. Preventivní program se kromě informačního a afektivního působení zaměřuje na osvojení a fixaci …víceAbstract:
My bachelors work discuss a new primary preventive programm EU-DAP. the programm was created in cooparation and partnership of europan countries and was already evaluetad (his effectiveness was proved.) The program is focused on informative and affectionate incidence, but also works with social and personal skills and competency.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 9. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aobf8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 9. 2008
- Vedoucí: Mgr. Jan Kolář, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEC, Jan. \textit{EU-DAP2, jako alternativa pro realizaci programů primární prevence sociálně patologických jevů na ZŠ v ČR}. Online. Bakalářská práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/3du1qg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Metody a programy prevence sociálně patologických jevů u dětí předškolního věku-zaměřeno na program Zipyho kamarádi
Veronika Bazalová -
PROGRAMY PREVENCE SOCIÁLNĚ PATOLOGICKÝCH JEVŮ A JEJICH REALIZACE V KONKRÉTNÍM NÍZKOPRAHOVÉM ZAŘÍZENÍ PRO DĚTI A MLÁDEŽ
Ivana PARTLOVÁ -
Adaptační programy jako prevence sociálně patologických jevů
Dita BREBEROVÁ