Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s. – Bc. Eva Hanzelková, BA (Hons)
Bc. Eva Hanzelková, BA (Hons)
Master's thesis
Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.
The Role of Emotions in Marketing Communication of Laboratory Equipment Distributor P-LAB a.s.
Anotácia:
Hovoříme-li o modelu firemního nákupního chování, má se obvykle za to, že se rozhodo-vání profesionálních nákupčích a vedoucích pracovníků zakládá výhradně na důsledné kognitivní analýze. Výzkumy však prokázaly, že i emocionální složky v B2B hrají vý-znamnou roli. Tato práce podrobně zkoumá emoční vlivy na profesionální firemní nákup a rozhodovací proces v oblasti distribuce laboratorního vybavení …viacAbstract:
When we speak about company shopping behaviour model, usual opinion is, that decision making of profesional buyers and leading managers is based exclusively on therill cognitive analysis. Researches however showed, that emotional part have a significant role. This thesis research in detail emotional influence on profesional company purchases and decision making in area of distribution of laboratory …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HANZELKOVÁ, Eva. \textit{Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/3dzpad/.
Jak správně citovat práci
Hanzelková, Eva. Význam emocí v marketingové komunikaci distributora laboratorního vybavení P-LAB a.s.. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Rizika dodavatelsko odběratelských vztahů podniku s mezinárodně obchodní činností.
Kateřina Faloutová -
Dodavatelsko-odběratelské vztahy vybraného podniku
Jiří Matějček -
Dodavatelsko-odběratelské vztahy vybraného podniku
Kristýna Špičková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Marketingový plán distribuce produktu na trh B2B
Stanislav Krátký -
Marketing communication of the company operating in B2B market
Yulia Shkuratova -
Využití sociálních médií v sektoru B2B
Lucie URBANOVÁ