Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů – Eliška Žebráková
Eliška Žebráková
Bachelor's thesis
Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
Analysing Internet Marketing Communication of Online Group Buying Servers
Abstract:
Téma bakalářské práce byla analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů. Cílem bylo analyzovat internetovou marketingovou komunikaci slevového portálu Vykupto a jeho čtyř velkých konkurentů. Pro analýzu byla využita metoda pozorování. V celkovém hodnocení se slevový portál umístil na druhém místě. Pro slevový portál by navržena doporučení.Abstract:
Theme of bachelor thesis was analysing internet marketing communication of online group buying servers. Objective was analysing internet marketing communication online buying server Vykupto and his four large competitors. For analysing was used method observation. In total score rated online group buying server finished second. For online group buying server was suggested recommendation.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/106051
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2014
- Supervisor: Pavlína Pawlasová
- Reader: Hana Pechová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŽEBRÁKOVÁ, Eliška. \textit{Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů}. Online. Bachelor's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2014. Available from: https://theses.cz/id/3em6o8/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Project to Enhance Online Social Media Usage Towards the Political System in Colombia
Diego Fernando Plata Lerma -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Televize nebo internet? Analýza uživatelského chování žáků základní školy
Lucie Prachmanová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet
Jiří Zlatohlávek -
Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s.
Jindřich Pospíšil