Eliška Žebráková

Bachelor's thesis

Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů

Analysing Internet Marketing Communication of Online Group Buying Servers
Abstract:
Téma bakalářské práce byla analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů. Cílem bylo analyzovat internetovou marketingovou komunikaci slevového portálu Vykupto a jeho čtyř velkých konkurentů. Pro analýzu byla využita metoda pozorování. V celkovém hodnocení se slevový portál umístil na druhém místě. Pro slevový portál by navržena doporučení.
Abstract:
Theme of bachelor thesis was analysing internet marketing communication of online group buying servers. Objective was analysing internet marketing communication online buying server Vykupto and his four large competitors. For analysing was used method observation. In total score rated online group buying server finished second. For online group buying server was suggested recommendation.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2014
  • Supervisor: Pavlína Pawlasová
  • Reader: Hana Pechová

Citation record

Full text of thesis

Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB - Technická univerzita Ostrava