Martina CHAROUZKOVÁ

Bakalářská práce

Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace

Discount servers as a new tool of marketing communication
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o slevovém serveru jako novém nástroji marketingové komunikace a jeho významu v rámci marketingové komunikace. Teoretická část je věnována marketingu, jeho definici a významu, dále je zde specifikována marketingová komunikace, její význam a cíle. V oblasti marketingové komunikace se práce blíže zabývá klasickými a novými nástroji marketingové komunikace. Dále se teoretická …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with an internet discount server, which serves as a new tool in marketing communication and about its importance in marketing communication. The theoretical part is devoted to marketing, its definition and importance, specifics in marketing communication, its purpose and targets. Further, the bachelor thesis engages in a detailed description of traditional and new tool used …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Helena Michajlovská

Citační záznam

Jak správně citovat práci

CHAROUZKOVÁ, Martina. Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická