Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů – Eliška Žebráková
Eliška Žebráková
Bakalářská práce
Analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů
Analysing Internet Marketing Communication of Online Group Buying Servers
Anotace:
Téma bakalářské práce byla analýza internetové marketingové komunikace slevových portálů. Cílem bylo analyzovat internetovou marketingovou komunikaci slevového portálu Vykupto a jeho čtyř velkých konkurentů. Pro analýzu byla využita metoda pozorování. V celkovém hodnocení se slevový portál umístil na druhém místě. Pro slevový portál by navržena doporučení.Abstract:
Theme of bachelor thesis was analysing internet marketing communication of online group buying servers. Objective was analysing internet marketing communication online buying server Vykupto and his four large competitors. For analysing was used method observation. In total score rated online group buying server finished second. For online group buying server was suggested recommendation.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/106051
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Pavlína Pawlasová
- Oponent: Hana Pechová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Slevové servery jako nový nástroj marketingové komunikace
Martina CHAROUZKOVÁ -
Social media as an effective instrument for business communication
Petra Krumpholcová -
Project to Enhance Online Social Media Usage Towards the Political System in Colombia
Diego Fernando Plata Lerma -
Analýza spokojenosti zákazníků firmy Internet Mall, a.s.
Kristýna Anft -
Televize nebo internet? Analýza uživatelského chování žáků základní školy
Lucie Prachmanová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu objednání hotových jídel přes internet
Jiří Zlatohlávek -
Strategická analýza společnosti Internet Mall, a.s.
Jindřich Pospíšil