Reprezentace intelektového nadání u vysokoškoláků různých oborů – Bc. Lucie Pokojová
Bc. Lucie Pokojová
Bakalářská práce
Reprezentace intelektového nadání u vysokoškoláků různých oborů
Intellectual representation of giftedness of undergraduates in different majors
Anotace:
Cílem práce bylo zjistit, zda a jak se liší reprezentace intelektového nadání u magisterských studentů humanitních, sociálních a vědecko-technických oborů. Jedná se o opakování výzkumu autorů Antonietti, Iafrate a Meazza (1995). Sběr dat proběhl prostřednictvím on-line dotazníku, vzorek tvořilo 256 studentů magisterských či navazujících magisterských studijních programů. K analýze byla použita metoda …víceAbstract:
The aim of the study was to determine whether and how the intelectual representations of giftedness vary among undergraduate students of the humanities, social and scientific-technological majors. This is a repetition of research by Antonietti, Iafrate and Meazza (1995). The data were collected through an online questionnaire, the sample consisted of 256 students of master´s degree programs. The analysis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mq9pa/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 1. 2014
- Vedoucí: doc. PhDr. Šárka Portešová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Michal Jabůrek
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Souvislost mezi vnímáním distanční výuky během pandemie a motivací u vysokoškolských studentů
Karolína Koubková -
Rozdíly mezi písmoznalectvím a grafologií
Lucie Izabela Sládková -
Znalostní a dovednostní rozdíly mezi žáky učícími se anglický jazyk od první a třetí třídy základní školy
Eva Veselá -
Nadání a talent dětí v koncepci pedagogicko-psychologických poraden
Dominika Davidová