Ekonomická analýza vybraného podniku – Bc. Alena Hudcová
Bc. Alena Hudcová
Diplomová práce
Ekonomická analýza vybraného podniku
Economic analysis of a chosen company
Anotace:
Cílem diplomové práce na téma „Ekonomická analýza vybraného podniku” je zhodnotit ekonomickou výkonnost podniku XYZ užitím relevantních instrumentů ekonomické analýzy. Dále si práce stanovuje dílčí cíl, a sice předložit návrhy vedoucí k eliminaci případných problémů a ke zlepšení ekonomické situace podniku v budoucnu. V první, teoretické části práce, jsou prezentovány vhodné metody kvantitativní a …víceAbstract:
The objective of the thesis "Economic analysis of a chosen company" is to evaluate the economic performance of a company XYZ using the relevant instruments of economic analysis. Furthermore, the work establishes a partial objective, which is to present proposals to eliminate potential problems and to improve the economic situation of the company in the future. In the first, theoretical part, are presented …víceKlíčová slova
Ekonomická analýza finanční analýza analýza poměrových ukazatelů kvalitativní analýza PEST analýza Porterova analýza pěti konkurenčních sil analýza vnitřního prostředí SWOT analýza Economic analysis financial analysis financial ratios analysis qualitative analysis PEST analysis Porter´s five forces analysis analysis of the internal environment SWOT analysis
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xfiuv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Bc. Petr Suchánek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ing. Martin Štěrba
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Internal controls as a tool of effective corporate governance: impact of implementation of a set of internal controls on financial performance of the business. Evidence from Cameroon
Foreke Azonwoh