Anna Zimmermannová

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz

Marketing Communication of the Festival Mladí Ladí Jazz
Abstract:
Tématem bakalářské práce je Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz. Cílem této práce je zanalyzovat současné marketingové aktivity festivalu, lépe popsat jeho cílovou skupinu a na základě zjištění navrhnout doporučení pro efektivnější marketingovou komunikaci do budoucna. V teoretické části jsou definovány pojmy spojené s tématem práce. Praktická část se skládá ze sekundární analýzy a kvantitativního …more
Abstract:
The topic of the bachelor thesis is Marketing communication of the festival Mladí ladí jazz. The aim of this thesis is to analyse the current marketing activities of the festival, to better describe its target audience and to make recommendations for more effective marketing communication in the future based on the findings. The theoretical part defines the concepts related to the thesis topic. The …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2024

Thesis defence

  • Supervisor: doc. Ing. Mgr. Radim Bačuvčík, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Zimmermannová, Anna. Marketingová komunikace festivalu Mladí ladí jazz. Zlín, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe