Bc. Barbora Dlabajová

Diplomová práce

Optimalizace digitálního marketingu ve firmě

Optimization of digital marketing in the company
Anotace:
Diplomová práce “Optimalizace digitálního marketingu ve firmě” se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti dm drogerie markt s.r.o. První část pojednává o teorii marketingové strategie, digitálního marketingu a představení firmy. Praktická část popisuje hlavní složky firmy, jako je segmentace nebo využívání věrnostního programu a aplikace Moje dm. Pro splnění cíle je využita metoda strukturovaného …více
Abstract:
The thesis “Optimalization of digital marketing in a company focused on analysing and improving marketing communications of the company dm drogerie markt s.r.o. The theoretical part elaborates on key concepts related to marketing strategy, digital marketing and introduces the company itself. The practical part explores the company’s main components, such as customer segmentation, the use of the loyalty …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2025
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/nqi00/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2025
  • Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Eliška Jiříková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing