Optimalizace digitálního marketingu ve firmě – Bc. Barbora Dlabajová
Bc. Barbora Dlabajová
Diplomová práce
Optimalizace digitálního marketingu ve firmě
Optimization of digital marketing in the company
Anotace:
Diplomová práce “Optimalizace digitálního marketingu ve firmě” se zabývá marketingovou komunikací ve společnosti dm drogerie markt s.r.o. První část pojednává o teorii marketingové strategie, digitálního marketingu a představení firmy. Praktická část popisuje hlavní složky firmy, jako je segmentace nebo využívání věrnostního programu a aplikace Moje dm. Pro splnění cíle je využita metoda strukturovaného …víceAbstract:
The thesis “Optimalization of digital marketing in a company focused on analysing and improving marketing communications of the company dm drogerie markt s.r.o. The theoretical part elaborates on key concepts related to marketing strategy, digital marketing and introduces the company itself. The practical part explores the company’s main components, such as customer segmentation, the use of the loyalty …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2025
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/nqi00/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2025
- Vedoucí: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Eliška Jiříková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Rozšíření mobilní aplikace Moje VUT
Jakub Zaukolec -
Testování (použitelnosti) mobilní univerzitní aplikace Moje ČZU
Richard Dvořák -
Nová generace aplikace Moje MENDELU
Tomáš Latýn -
Interpretace kulturně historického dědictví pomocí mobilní aplikace
Pavel Janek -
Vývoj podpůrné mobilní aplikace pro osvojování si českého jazyka německými studenty
Pavla Benetinová -
Mobilní aplikace pro evidenci informací o vozidlech
Patrik Rosecký -
Vývoj mobilní aplikace pro majitele psů
Martin Sedláček -
Marketingová analýza udržitelných produktů společnosti dm drogerie markt na Slovensku
Alena Andočová