Ekaterina Peshina
Diplomová práce
Smyslový a emoční marketing
Sensory and emotional marketing
Anotace:
Cílem této diplomové práce je zjistit, jaké nástroje smyslového a emočního marketingu mají vliv na zákazníky, a prozkoumat, jakým způsobem ovlivňují jejich chování v nákupním prostředí. Práce je rozdělena do třech částí: teoretické, metodologické a praktické. V rámci diplomové práce byla důkladně prostudována teorie, v praktické části jsou provedena dotazníková setření, jejichž respondenty byli zákazníci …víceAbstract:
The aim of this Master`s Thesis is to find out which sensory and emotional marketing tools influence consumers and to investigate how they influence their shopping behaviour. The thesis is divided into three parts: theoretical, methodological and practical. The theoretical part of the thesis has been thoroughly studied, the practical part includes questionnaire surveys of Lidl supermarket customers …víceKlíčová slova
smysly smyslový marketing emoční marketing chování zákazníků zrak hmat čich chuť Emoce sluch
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 8. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/87970
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2022
- Vedoucí: Oldřich Vávra
- Oponent: Jitka Černá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87970
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Smyslový a emoční marketing.
Petra Mendlíková -
The Impact of Digital Marketing on Consumer Behavior in the Modern World
Ariyo Simeon Adebayo -
Impact of greenwashing (marketing) on consumer behavior
Stephanie Aduku -
Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
Visakh Raj -
Marketing and Consumer Behavior
Tamerlan Karimli -
Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
Ali Karimli -
Marketing and Consumer Behavior
Alissa Kazazayeva -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler