Petr TRÉGNER

Bachelor's thesis

Marketingové komunikační nástroje

Marketing communication tools
Abstract:
Téma mé bakalářské práce pojednává o marketingových komunikačních nástrojích firmy K+M Trans spol. s.r.o. Cílem práce je vyhodnocení nástrojů využívaných firmou K+M Trans spol. s.r.o. A následné nalezení slabých míst v marketingové komunikaci a návrh efektivního řešení marketingové komunikace vedoucí ke zvýšení poptávaného množství v přepravě, tedy nových klientů. V teoretické části jsou popsány nástroje …more
Abstract:
The theme of my thesis deals with marketing communication tools company K + M Trans spol. Ltd. The aim is to evaluate the instruments used by K + M Trans spol. Ltd. A subsequent finding weaknesses in marketing communication and design of effective marketing communications solutions leading to an increase in quantity demanded transport, ie new clients. The theoretical part describes marketing communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 3. 2016
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 20. 5. 2016
  • Supervisor: Ing. Tomáš Nepovolný

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TRÉGNER, Petr. Marketingové komunikační nástroje. Ústí nad Labem, 2016. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Social and Economic Studies

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management